"Metro" podnosi nakład o ponad 50 proc.
Od 9 września wzrośnie nakład dziennika "Metro" oraz ceny reklam.
Podwyższeniu ulegną nakłady w poniedziałki i środy po 180 tysięcy egz. oraz w piątki 300 tysięcy egz. w Warszawie.
- Nakład w Warszawie rośnie różnie, w piątki o 50%, w poniedziałki o 20%, w środy o 80% - powiedziała nam Joanna Parczyńska, dyrektor pionu czasopism prasy bezpłatnej w wydawnictwie Agora.
Nakład krajowego wydania "Metra" będzie wynosił: w poniedziałki i środy po 490 tysięcy egz. oraz w piątki 920 tysięcy egz. (dane wydawcy).
- Zwiększamy nakład w dni które są atrakcyjne dla ogłoszeniodawców - dodała Joanna Parczyńska.
Wraz ze wzrostem nakładu rośnie cennik reklamowy. W Warszawie ceny wzrosną w poniedziałki o 4 proc., w środy o 16 proc. a w piątki o 8 proc.
W innych miastach Agora na razie nie planujemy zmian wysokości nakładów, choć wzrosną ceny reklamy: w poniedziałki - 4 proc., w środę i piątek o 5 proc.
Obecnie nie jest planowane wydanie niedzielnego 'Metra'. Przypomnijmy, że od ostatniej niedzieli wydanie takie ma inna bezpłatna gazeta - "Echo miasta".
Dołącz do dyskusji: "Metro" podnosi nakład o ponad 50 proc.