Metropol zwiększa udziały
Wzrost dochodów ze sprzedaży reklam w Metropolu
Jak wynika z badań Expert Monitora - dzięki wejściu w marcu 2004 r. na rynek kolejnych miast w Polsce Metropol znacząco zwiększył dochody ze sprzedaży swoich reklam. Sprzedaż reklam w Metropolu w marcu br. wzrosła o 82% względem lutego br. oraz o 110% w stosunku do stycznia br. Jednocześnie Metropol w marcu br. zajął drugie miejsce pośród dzienników w sprzedaży reklam na rynku warszawskim (z wynikiem 4,44 mln zł, co stanowi 12,37%). (Źródło: Expert Monitor)
Od 1 marca br. Metropol jest dostępny w czterech kolejnych miastach poza Warszawą: w Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu i Trójmieście. Każde wydanie gazety zawiera najważniejsze informacje krajowe, światowe oraz lokalne ze szczególnym uwzględnieniem wydarzeń kulturalnych i rozrywkowych. Nakład rozchodzi się bez żadnych zwrotów.
W miastach poza Warszawą, Metropol jest dystrybuowany w poniedziałki i piątki. Nakład gazety w te dni, łącznie z dystrybucją w stolicy, wynosi średnio od 240 do 280 tys. egzemplarzy1.
Metropol jest jedną z 34 edycji gazety należącej do grupy Metro International. Na całym świecie dziennik ukazuje się w 70 miastach. Koncepcja gazety jest niemal jednakowa dla każdego kraju - podobne są layout oraz zawartość. W ciągu trzech lat od wejścia na polski rynek Metropol stał się najbardziej poczytną gazetą w stolicy, docierając do ponad 320 tys.2 czytelników.
Dołącz do dyskusji: Metropol zwiększa udziały