MI dalej z Boehringer Ingelheim
Agencja Reklamowa MI Polska kontynuuje współpracę z niemiecką firmą farmaceutyczną Boehringer Ingelheim.
W wyniku wygranego przetargu objęła realizację kampanii internetowej dla tabletek na gardło Mucoangin. Atutem propozycji kreatywnej MI Polska było niestandardowe podejście do reklamy w Internecie.
Internet to obecnie równie ważny nośnik reklam jak „klasycy” mediów: prasa, telewizja czy radio. Korzystają z niego ludzie młodzi, aktywni, otwarci na nowe formy przekazu. Dlatego chcieliśmy zaproponować im coś więcej niż opatrzony standard. Zamiast tradycyjnych banerów naprowadzających na zwykłą stronę o leku stworzyliśmy oryginalną kampanię „medyczno-kulinarną” – mówi Anna Szczęsna, dyrektor kreatywny MI Polska.
Stworzony przez MI Polska serwis mucoangin.pl nawiązuje do motywu ze spotu telewizyjnego i kampanii outdoorowej Mucoanginu, czyli do bezbolesnej konsumpcji spaghetti, którą umożliwia lek. Wabikiem kierującym na stronę był wyjazd do Włoch – nagroda główna w towarzyszącym kampanii konkursie. Banery i skyscrapery na podstronach kulinarnych i turystycznych największych polskich portali przekazywały informację o konkursie z nagrodami i przekierowywały na stronę konkursową - www.mucoangin.pl. Aby zdobyć wycieczkę do Włoch lub przewodnik, należało wpisać tu online swój własny przepis na spaghetti lub inne danie z makaronem.
Na stronach www.mucoangin.pl oprócz informacji o leku znajdują się również ciekawostki medyczne, porady zdrowotne i kulinarne oraz „100 bezbolesnych sposobów na spaghetti”.
Serwis jest regularnie uaktualniany i zasilany nowymi materiałami.
Dołącz do dyskusji: MI dalej z Boehringer Ingelheim