MI POLSKA dla marki Artresan
ASA sp. z o.o. prowadzi kampanię telewizyjną marki Artresan
Emisja spotów telewizyjnych 15 i 30' rozpoczęła się 20 września i zakończy w listopadzie br.
Kampania TV będzie wsparta materiałami POS, które trafią do największych aptek.
Kampania telewizyjna i materiały POS mają charakter edukacyjny. Informują o przyczynach i mechanizmie choroby zwyrodnieniowej stawów, przekonują o możliwości znalezienia rozwiązania na dolegliwości oraz zachęcają grupę docelową do używania Artresanu w profilaktyce i leczeniu choroby zwyrodnieniowej stawów.
Celem kampanii jest utrzymanie pozycji lidera na rynku produktów opartych na glukozaminie.
Strategia, kreacja, media-Agencja Reklamowa MI Polska
Anna Szczęsna Dyrektor Działu Kreacji
Piotr Florczak Dyrektor d/s Obsługi Klienta
Joanna Zygadło Copywriter
Katarzyna Maciak Specjalista d/s Mediów
Dołącz do dyskusji: MI POLSKA dla marki Artresan