Miasteczko z horrorów promowało Peugeota Riftera
Peugeot Polska w związku z promocją najnowszego modelu marki – Peugeot Riftera postawił na dziedzińcu Hali Koszyki w Warszawie Miasteczko Peugeot nawiązujące do najsłynniejszych amerykańskich horrorów. Za koncepcję i realizację eventu odpowiadała agencja
JJ Communications.
Centralnym punktem Miasteczka Peugeot były dwa samochody Peugeot Rifter ustawione na dziedzińcu w niecodziennej aranżacji.
Aby pokazać przestronność i funkcjonalność prezentowanego modelu, który właśnie zadebiutował na polskim rynku jeden z samochodów został zaaranżowany na pomieszczenie rodem z filmów grozy. Każdy odwiedzający mógł zrobić sobie w nim zdjęcie przy użyciu halloweenowych akcesoriów. Drugie auto pełniło rolę samochodu demonstracyjnego, w którym na każdego siadającego za kierownicą czekała „przerażająca” niespodzianka, nawiązująca do atmosfery filmów grozy.
Hostessa i hostowie zachęcający przechodniów do zwiedzania miasteczka i oglądania samochodów ucharakteryzowani zostali na Morticię i Festera Addamsów oraz Pumpkinhead’a - legendarnego dyniogłowego z kultowego horroru o tym samym tytule. W miasteczku Peugeot stworzono także specjalną strefę kreatywności, gdzie można było wycinać lampiony z dyń oraz mini kino, w którym w towarzystwie klimatycznej muzyki wyświetlano halloweenowe animacje. Każdy odwiedzający Miasteczko Peugeot otrzymywał w prezencie dynię. Zwieńczeniem całodniowej akcji był koncert zespołu Music Mahal, który odbył się na scenie w Hali Koszyki.
Za koncepcję akcji, realizację i obsługę w całości odpowiadała agencja JJ Communications.
Dołącz do dyskusji: Miasteczko z horrorów promowało Peugeota Riftera