SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza kolejna odsłona akcji „Miasta ING” w grze Roblox

W najnowszym, trzecim sezonie gry edukacyjnej „Miasto ING” w Roblox, bank rozwija temat bezpieczeństwa w sieci i zaprasza dzieci do nowo powstałej Akademii Cyberbezpieczeństwa w Mieście ING. Otwarciu wirtualnej szkoły towarzyszył występ twórcy internetowego SmileSlow oraz nagranie teledysku na żywo z udziałem fanów w przestrzeni metaverse. 

Podczas wielkiego otwarcia Akademii powstał pierwszy teledysk kręcony na żywo w Roblox i z udziałem publiczności. Event odbył się na dużym wirtualnym placu przed Akademią, a udział w nim wzięli młodzi gracze, a właściwie ich awatary. W cyfrowym świecie goście mogli ze sobą rozmawiać, tańczyć i wspólnie przeżywać wielowymiarowe doświadczenie. Event zgromadził 12 tys. uczestników.

- Do tej pory Miasto ING w Roblox zaangażowało odbiorców w świat naszej marki na niespotykaną dotąd skalę – 550 tys. graczy, 1,8 mln wejść do naszego wirtualnego świata. Udało nam się stworzyć grę, która dała dzieciom możliwość nauki w najbardziej przyjazny sposób, czyli przez zabawę. Chcemy na bieżąco odpowiadać na aktualne zagrożenia, dlatego gra pozwala trenować nie tylko dobre nawyki związane z finansami, ale i zasady bezpieczeństwa w sieci. Zauważyliśmy, że głównym tematem w zakresie bezpieczeństwa w ubiegłym roku był problem fake-ów i wynikająca z tego konieczność weryfikacji informacji – i na to postanowiliśmy zwrócić szczególną uwagę w kolejnej odsłonie gry edukacyjnej. Wierzymy, że umiejętności i doświadczenia nabyte w dzieciństwie zaprocentują w dorosłym życiu – podkreśla Barbara Pasterczyk, Dyrektor Banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Nauczycielami Akademii Cyberbezpieczeństwa są twórcy internetowi. Gracze uczą się przydatnych na co dzień umiejętności cyfrowych. 

Za koncept strategiczny i nadzór nad przygotowaniem kampanii odpowiada agencja kreatywna Gong. Za wdrożenie pomysłu i koncepcji „Miasta ING” Game Changer. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Mullen Lowe Media Hub. 

Dołącz do dyskusji: Rusza kolejna odsłona akcji „Miasta ING” w grze Roblox

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
to najlepsza piosenka

to najlepsza piosenka Smileslow
odpowiedź