Michał Helman i Iwona Surała awansowali w Burdzie
Wydawnictwo Hubert Burda Media Polska utworzyło stanowisko dyrektora wydawniczego pism “Elle”, “Elle Decoration”, “In Style” oraz “Dobrych Rad” i Samego Zdrowia”. W strukturze spółki pojawił się też dział badań i analiz rynkowych.
Nowym dyrektorem wydawniczym został Michał Helman, który pozostanie nadal też szefem wydawniczym magazynów “Chip” i “CRN”. Helman związany jest z wydawnictwem od 2005 roku, początkowo był dyrektorem operacyjnym jednej z jej spółek. Dyrektor wydawniczą tytułów poradnikowych i ogrodniczych Burdy pozostaje Iwona Ziętkowska.
Dział badań i analiz rynkowych powstał z przekształcenia działu media research, będącego w strukturach biura reklamy. Jego dyrektorem została Iwona Surała, która dotąd była szefową działu media researach. Z Grupą Burda Surała związana jest od 2003 roku, w czasie swojej pracy w firmie zajmowała się także m.in. relacjami z klientami korporacyjnymi.
Dyrektorzy wydawniczy oraz dyrektor działu analiz i badań rynkowych podlegają bezpośrednio zarządowi wydawnictwa.
Dołącz do dyskusji: Michał Helman i Iwona Surała awansowali w Burdzie