Michał Karmiński: z ARBOmedia do IDMnet
Michał Karmiński dołączył do IDMnet, obejmując stanowisko head of Clipnet. Jego zatrudnienie związane jest z planami rozwoju oferty IDMnet w zakresie sprzedaży reklam wideo.
Do obowiązków Karmińskiego będzie należało rozbudowanie oferty sieci internetowej reklamy wideo Clipnet o nowe formaty reklam wideo, zwiększenie sprzedaży produktów wideo oraz poszerzenie zespołu.
Karmiński przejmie zarządzanie siecią od Joanny Głuskowskiej, która pełniła równolegle funkcje szefa sprzedaży AdAction i Clipnet, a obecnie skupi się na rozwoju oferty tej pierwszej sieci.
Michał Karmiński od czerwca 2009 roku pracował w ARBOmedia Polska, ostatnio jako senior account executive. Odpowiadał za sieć V2Media, specjalizującą się w reklamie wideo. Do jego obowiązków należała obsługa kluczowych klientów agencyjnych i rozwój produktu. Wcześniej był związany z wydawnictwem Axel Springer Polska.
Sieć Clipnet wyodrębniono ze struktur IDMnet w październiku 2009 roku (więcej na ten temat). Clipnet odpowiada za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo.
Dołącz do dyskusji: Michał Karmiński: z ARBOmedia do IDMnet