SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Michał Karmiński: z ARBOmedia do IDMnet

Michał Karmiński dołączył do IDMnet, obejmując stanowisko head of Clipnet. Jego zatrudnienie związane jest z planami rozwoju oferty IDMnet w zakresie sprzedaży reklam wideo.

Do obowiązków Karmińskiego będzie należało rozbudowanie oferty sieci internetowej reklamy wideo Clipnet o nowe formaty reklam wideo, zwiększenie sprzedaży produktów wideo oraz poszerzenie zespołu.

Karmiński przejmie zarządzanie siecią od Joanny Głuskowskiej, która pełniła równolegle funkcje szefa sprzedaży AdAction i Clipnet, a obecnie skupi się na rozwoju oferty tej pierwszej sieci.

Michał Karmiński od czerwca 2009 roku pracował w ARBOmedia Polska, ostatnio jako senior account executive. Odpowiadał za sieć V2Media, specjalizującą się w reklamie wideo. Do jego obowiązków należała obsługa kluczowych klientów agencyjnych i rozwój produktu. Wcześniej był związany z wydawnictwem Axel Springer Polska.

Sieć Clipnet wyodrębniono ze struktur IDMnet w październiku 2009 roku (więcej na ten temat). Clipnet odpowiada za planowanie i sprzedaż kampanii wykorzystujących kontent wideo.

Dołącz do dyskusji: Michał Karmiński: z ARBOmedia do IDMnet

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
bizonmedia
gratulacje!!!
odpowiedź
User
ekspert
gratki
odpowiedź
User
Chuj na ropę
Head of Cipnet?
odpowiedź