SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Kołodziejczyk zostaje w Grupie Gremi. Będzie odpowiadać za internet

Michał Kołodziejczyk, dotąd dziennikarz sportowy “Rzeczpospolitej”, objął nowo utworzone stanowisko redaktora ds. nowych mediów w Gremi Business Communications.

W grudniu informowaliśmy, że Kołodziejczyk od stycznia 2014 roku przejdzie do “Przeglądu Sportowego” (Ringier Axel Springer Polska), gdzie miał zostać szefem działu wideo (więcej na ten temat). Jednak ostatecznie dziennikarz zdecydował się na pozostanie w Gremi Business Communications i objęcie stanowiska redaktora ds. nowych mediów.

Kołodziejczyk będzie teraz odpowiadał za rozwój serwisów internetowych spółki, wdrażanie nowych projektów multimedialnych oraz rozwój działów wideo wszystkich tytułów wydawnictwa. Ma też koordynować wydania internetowe z gazetowymi. Nadal będzie także komentował wydarzenia sportowe w “Rzeczpospolitej”.

Michał Kołodziejczyk pracuje w “Rz” od 2007 roku, a wcześniej związany był z “Przeglądem Sportowym” i tygodnikiem “Piłka nożna”. Publikował także w “Polityce”, “Sukcesie” czy “Przekroju”. Od 2012 roku prowadził program piłkarski „Dogrywka” pokazywany na Eurosport.onet.pl. Kołodziejczyk pojawiał się też w roli eksperta w wielu programach telewizyjnych i radiowych.

Z danych ZKDP wynika, że średnia sprzedaż ogółem “Rzeczpospolitej” w listopadzie ub.r. wyniosła 62 785 egz. (więcej na ten temat). Z kolei serwisy internetowe Grupy Gremi w październiku ub.r. zanotowały 1,52 mln realnych użytkowników i 22,3 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Michał Kołodziejczyk zostaje w Grupie Gremi. Będzie odpowiadać za internet

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Janusz
Na pewno będzie to lepiej skoordynowane. Trzeba dbać o spójną komunikację, a poza tym na pewno zajmie się reklamą SEM i statystykami. Potrzebny jest w takiej firmie Chief Content Officer w roli Executive.
0 0
odpowiedź