Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube’owy
Po ponad sześciu latach pracy z Ringier Axel Springer Polska odchodzi szef segmentu sportowego Michał Pol. - Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.
Michał Pol do Ringier Axel Springer Polska przeszedł w połowie 2013 roku, a jesienią tego roku został redaktorem naczelnym „PS”. W połowie 2017 roku objął stanowisko dyrektora zarządzającego segmentem sportowym w firmie, pozostał publicystą „PS”. Nadal prowadził też cotygodniowy program „Misja Futbol” na Onecie.
W poniedziałek ogłoszono, że z „Przeglądem Sportowym” żegna się redaktor naczelny Przemysław Rudzki, którego wiosną 2020 roku zastąpi Michał Kołodziejczyk, obecnie szef WP SportoweFakty.
Michał Pol zaznaczył na Twitterze, że też odchodzi z Ringier Axel Springer Polska. - Przez te 6 lat udało się jednak w „Przeglądzie Sportowym” zrobić parę rzeczy, z kilku nawet jestem dumny! Koniec misji, z Onetem łączy mnie już tylko „Misja Futbol”, na jakiś czas – poinformował.
- Dziś zaczynam kompletnie nowy rozdział zawodowy, konkrety w najbliższych dniach. Stawiam na własne projekty w tym kanał na YouTube, który ostatnio jest źródłem absolutnej radości - zapowiedział.
Stawiam na własne projekty w tym kanał na @YouTube który ostatnio jest źródłem absolutnej radości 😍Dziś najważniejsze dla mnie to podziękować i godnie pożegnać @Rudzki77. Nikt lepiej ode mnie nie wie jak wiele @przeglad mu zawdzięcza... 2/3
— Michał Pol (@Polsport) September 2, 2019
- To że „Przegląd Sportowy” nadal istnieje to zasługa kreatywności Przemysława Rudzkiego i jego ciężkiej pracy. W dodatku wiem ile go to kosztowało. Dzięki Rudi, za te 6 lat współpracy. Na szczęście ona się nie kończy ;) - stwierdził Pol. - Nowemu naczelnemu gratuluję i trzymam kciuki za powodzenie. „Przegląd” to Ludzie - Załoga i Czytelnicy. Sukces Michała Kołodziejczyka będzie ich sukcesem, ich szansą. Powodzenia all! - dodał.
Pol przed pracą w RASP był przez 20 lat związany z Agorą jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a potem Sport.pl. Jest jednym z najaktywniejszych i najpopularniejszych polskich dziennikarzy w mediach społecznościowych.
Jego kanał youtube’owy ma obecnie 97 tys. subskrybentów. Zamieszczono tam 261 nagrań, które zanotowały w sumie 13,4 mln odtworzeń. Pol w ostatnich miesiącach regularnie prowadził wideoczaty po meczach.
W połowie ub.r. Michał Pol dołączył do grona ambasadorów reklamowych firmy bukmacherskiej eToto, którą promują też Mateusz Borek, Roman Kołtoń, Tomasz Smokowski i były piłkarz Tomasz Hajto.
Przedtem Pol przez ponad rok promował innego bukmacherka - Fortunę.
Dołącz do dyskusji: Michał Pol żegna się z RASP, stawia na własny kanał youtube’owy