SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Michał Pol będzie reklamował przez dwa lata Betclic

Dziennikarz Michał Pol, współtwórca Kanału Sportowego, podpisał dwuletnią umowę reklamową z firmą bukmacherską Betclic. Poprzednio był jednym z ambasadorów eToto.

W ramach współpracy wizerunek Michała Pola będzie wykorzystywany w działaniach marketingowych Betclic. Dziennikarz na kanale youtube’owym firmy będzie prowadził cykl „Dymy na Polu”, w którym w humorystycznej formie ma przedstawiać „najciekawsze zagadnienia minionego okresu”.

Ponadto Pol będzie gospodarzem transmisji na żywo, w trakcie których zaplanowano specjalne promocje i konkursy dla widzów.

- Michał Pol jest jednym z najbardziej wyróżniających się dziennikarzy sportowych i dlatego też idealnie pasuje do marki Betclic oraz naszej strategii komunikacyjnej. Patrzymy na tę współpracę z dużą nadzieją, ale i uśmiechem na twarzy, licząc, że przyniesie nam również wiele frajdy - komentuje Bartłomiej Płoskonka, country manager firmy Betclic w Polsce.

- Nowe formaty na kanałach własnych legalnego bukmachera to świetna okazja do ekspresji mojego spojrzenia na sport w rozrywkowej formie, czyli tak jak lubię - zapewnia Michał Pol.

Pol reklamował już eToto i Fortunę

Betclic to kolejna marka bukmacherska, z którą współpracuje Michał Pol. W połowie 2018 roku został ambasadorem reklamowym eToto (firma podjęła też wtedy współpracę z kilkoma innymi dziennikarzami i ekspertami piłkarskimi), a wcześniej przez rok promował Fortunę.

Za współpracę Pola z firmą Betclic od strony kreatywnej odpowiada agencja marketingu sportowego Arskom.

Jesienią 2019 roku Michał Pol został partnerem w jej siostrzanej firmie Sport Brokers. Pod koniec ub.r. grupa Arskom Sport Brokers zaczęła proces fuzji z działającą od niedawna agencją Ganador, za którą stoją m.in. były prezes PZPN Zbigniew Boniek i Maciej Sawicki - poprzednio sekretarz generalny PZPN, a od września ub.r. prezes Kanału Sportowego.

Michał Pol w Kanale Sportowym i na własnym kanale

Z mediami tradycyjnymi Michał Pol pożegnał się jesienią 2019 roku, odchodząc z Ringier Axel Springer Polska. Pracował tam od połowy 2013 roku, kolejno redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego” i dyrektor zarządzający segmentem sportowym.

Wcześniej przez 20 lat pracował w Agorze - najpierw jako dziennikarz działu sportowego „Gazety Wyborczej”, a przez ostatnie cztery lata jako szef działu wideo w Sport.pl.

Od dwóch lat Michał Pol jest współwłaścicielem i jednym z głównych twórców Kanału Sportowego (pozostali to Mateusz Borek, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski), którego podstawowy kanał ma obecnie na YouTubie 788 tys. subskrybentów i prawie 300 mln wyświetleń zamieszczonych treści.

Pol od paru lat prowadzi też własny kanał youtube’owy, który subskrybuje obecnie 168 tys. użytkowników. Natomiast profil twitterowy dziennikarz obserwuje 584 tys. internautów.

Dołącz do dyskusji: Michał Pol będzie reklamował przez dwa lata Betclic

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tokio
"Dziennikarz będzie reklamował..." - prawie całe to "dziennikarstwo sportowe" to jakieś chore kuriozum. Wyobraźcie sobie że dziennikarz polityczny reklamuje partię, ekonomiczny bank albo medyczny leki - byłby skreślony. A wśród sportowych wszyscy ignorują takie lub inne układziki za pieniądze. A potem jeszcze jakiś Stanowski śmie pouczać o etyce i oceniać innych.
0 0
odpowiedź
User
@Tokio
Nie oglądaj, jak ci się nie podoba, cwaniaczku
0 0
odpowiedź
User
td
"Michał Pol dziennikarz sportowy". Aha.
0 0
odpowiedź