Opony Michelin w reklamie testuje Mercedes-Benz AMG GT Black Series
Agencja BETC Paris przygotowała kampanię dla marki Michelin, w której jej opony są testowane za pomocą supersamochodu: Mercedes-Benz AMG GT Black Series.
Marka Michelin we współpracy z agencją BETC Paris przygotowała kampanię, która ma promować jej wysokowydajne produkty za pomocą samochodu Mercedes-Benz AMG GT Black Series, najbardziej ekskluzywnego pojazdu z linii Mercedes-Benz, który kosztuje 325 000 dolarów.
Michelin jest wyłącznym dostawcą opon do Mercedesa-AMG GT Black Series, najmocniejszego seryjnego samochodu, jaki kiedykolwiek wyprodukował ten niemiecki producent. Dla tego pojazdu Michelin zarezerwował swoją najlepszą oponę sportową: Michelin Pilot Sport CUP 2R, znaną również jako „przebijacz w czasie okrążeń”.
Jako ukłon w stronę ekskluzywnej współpracy obu marek, opony zostały nawet spersonalizowane dla Mercedesa-AMG GT Black Series w dwóch konkretnych wersjach, które mają charakterystyczne elementy stylistyczne oraz wysoce stylizowane, natychmiast rozpoznawalne ściany boczne.
Aby podkreślić to partnerstwo, Michelin, Mercedes-AMG i BETC połączyły siły z Cream, aby wyprodukować film reklamowy, w którym Mercedes-AMG GT Black Series rozpoczyna szalony wyścig ze stoperem.
Dołącz do dyskusji: Opony Michelin w reklamie testuje Mercedes-Benz AMG GT Black Series