Microsoft niestandardowo promuje się w warszawskim ZOO
Microsoftus Precisionus Mouseus to nowy gatunek myszy, który na potrzeby kampanii Microsoft "zamieszkał" w warszawskim ogrodzie zoologicznym. To część niestandardowej promocji sprzętu firmy.
Myszy "narodziły się" z pomocą inżynierii genetycznej. Microsoftus Precisionus Mouseus stanowią niestandardowy element promocji myszy komputerowych Precision Mouse. Urządzenie może łączyć się jednocześnie aż z trzema komputerami.
Akcji towarzyszy film promocyjnym, udostępniony w mediach społecznościowych. Scena przedstawia program informacyjny, w którym podawany jest news o nietypowych "mieszkańcach" zoo w Warszawie. W materiale wypowiada się dyrektor placówki, Andrzej Kruszewicz.
Spot jednocześnie zwraca uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. W filmie pojawia się jaguarzyca Beata oraz pantera śnieżna Kali.
Film wyświetlono na Facebooku już ponad 20 tys. razy.
Za obsługę komunikacyjną Microsoftu na polskim rynku odpowiada agencja d*fusion communication.
Dołącz do dyskusji: Microsoft niestandardowo promuje się w warszawskim ZOO