SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Microsoft niestandardowo promuje się w warszawskim ZOO

Microsoftus Precisionus Mouseus to nowy gatunek myszy, który na potrzeby kampanii Microsoft "zamieszkał" w warszawskim ogrodzie zoologicznym. To część niestandardowej promocji sprzętu firmy.

Myszy "narodziły się" z pomocą inżynierii genetycznej. Microsoftus Precisionus Mouseus stanowią niestandardowy element promocji myszy komputerowych Precision Mouse. Urządzenie może łączyć się jednocześnie aż z trzema komputerami.

Akcji towarzyszy film promocyjnym, udostępniony w mediach społecznościowych. Scena przedstawia program informacyjny, w którym podawany jest news o nietypowych "mieszkańcach" zoo w Warszawie. W materiale wypowiada się dyrektor placówki, Andrzej Kruszewicz.

Spot jednocześnie zwraca uwagę na zagrożone wyginięciem gatunki zwierząt. W filmie pojawia się jaguarzyca Beata oraz pantera śnieżna Kali.

Film wyświetlono na Facebooku już ponad 20 tys. razy.

Za obsługę komunikacyjną Microsoftu na polskim rynku odpowiada agencja d*fusion communication.

Dołącz do dyskusji: Microsoft niestandardowo promuje się w warszawskim ZOO

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
O
Czy tylko mi się wydaje, ze jest to zwyczajnie głupie a rola dyrektora zoo żenująca?
odpowiedź
User
Ola
Świetna akcja, z realizacją spotu trochę nie tego, ale pomysł super - i wszyscy korzystają.
odpowiedź