Migomedia stworzy serwis internetowy wody mineralnej NATA
Agencja interaktywna Migomedia podpisała umowę na stworzenie szaty graficznej oraz wdrożenie nowej, użytecznej strony internetowej dla producenta wody mineralnej NATA.
Migomedia ma za zadanie doradzić rozwiązania jak zaprezentować w sposób przejrzysty i atrakcyjny ofertę produktów NATA, opracować koncepcję i przekaz marketingowy, by wyróżnić markę i wpłynąć na pozytywne postrzeganie firmy w internecie.
Strona ma również edukować klientów i partnerów biznesowych odnośnie wody mineralnej NATA, jej wyróżników na tle wielu innych produktów, dzięki jasnemu zwróceniu uwagi na pochodzenie wody i lokalizację źródeł (krystalicznie czyste i wysokiej jakości woda pochodząca z epoki lodowcowej Plejstocen).
Umowa obejmuje kilka etapów. Prace rozpoczęły się pod koniec grudnia. Uruchomienie strony planowane jest w marcu 2013.
W 2009 roku firma NATA przeszła rebranding swojego logo, a obecnie większość swoich wyrobów eksportuje do Europy Zachodniej.
Dołącz do dyskusji: Migomedia stworzy serwis internetowy wody mineralnej NATA
Pęknę ze śmiechu...