Mikołaj Machowczyk na czele działu strategii technologicznej w K2
Agencja interaktywna K2 utworzyła dział strategii technologicznej łączący kompetencje IT i biznesowe. Jego szefem został Mikołaj Machowczyk, od ponad trzech lat związany z Grupą K2.
Dział strategii technologicznej K2 odpowiada za opracowywanie dla klientów rekomendacji wykorzystania rozwiązań technologicznych oraz zarządzanie wymaganiami w projektach IT realizowanych przez agencję. Ma za zadanie wspierać klientów i inne działy K2 w efektywnym wykorzystywaniu technologii do rozwoju biznesu. Głównymi obszarami działalności nowego działu są m.in. aplikacje webowe, portale, aplikacje mobilne, rozwiązania e-commerce, marketing automation, systemy embedded i wearable oraz CMS-y.
Działem kieruje Mikołaj Machowczyk, który dołączył do Grupy K2 jesienią 2011 roku (więcej o tym). Do tej porty zajmował się realizacją i rozwojem technologii mobilnych, doradzając w tym zakresie takim klientom jak m.in. Carrefour, Pekao SA, Getin Bank, Orlen, PZU, IKEA, Coca-Cola, Heineken i Play. W 2013 roku jego projekt był nominowany w konkursie Cannes Lions.
Ogółem Machowczyk z branżą technologii internetowych jest związany od 18 lat, a segmentem mobilnym zajmuje się od 10 lat.