Milion widzów ogląda “Mam inne zdanie” w TVP1
Średnio 980 tys. osób ogląda nowy talk-show publicystyczny Jedynki “Mam inne zdanie”. To wynik słabszy od tego, jaki osiągają w tym czasie konkurencyjne kanały, ale audycję ogląda więcej widzów niż TVP1 gromadziła w tym paśmie rok wcześniej.
“Mam inne zdanie” nadawane jest we wtorki po 22.00. Po trzech odcinkach średni udział programu w rynku wynosi 9,18 proc. w grupie 4+ i 7,10 proc. w komercyjnej 16-49 – pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej w tym paśmie TVP1 miała słabsze wyniki – oglądało ją bowiem 820 tys. osób, a jej udział wynosił odpowiednio 7,58 proc. i 6,04 proc.
W czasie nadawania talk-show Jedynka zajmuje jednak dopiero czwarte miejsce pod względem udziału w 4+. Liderem rynku jest TVP2, nadająca wtedy “Magazyn Expressu Reporterów” oraz dokumenty, co daje jej 24,78 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat (film, “CSI: Kryminalne Zagadki Nowego Jorku”; 13,92 proc.) oraz TVN (“Detektyw Monk”, “Pamiętniki wampirów”, “Usta Usta”, “Kuba Wojewódzki”; 13,72 proc.).
“Mam inne zdanie” oglądają najchętniej mężczyźni, widzowie po 40. roku życia oraz mieszkańcy małych, średnich i dużych miast.
W każdym odcinku programu “Mam inne zdanie” dwóch zaproszonych gości, mających różne opinie o wybranej sprawie, dyskutuje na ten temat. Wspierają ich zaproszeni eksperci. W magazynie swoje opinie wyrażają też znani ludzie, a widzowie za pomocą sms-ów decydują z kim się zgadzają. Talk-show jest realizowany na żywo, a prowadzą go Krzysztof Ziemiec i Marek Zając.
Widownia “Mam inne zdanie” odcinek po odcinku
Wszyscy 4+ | 16-49 | |||
Data | Godz. | AMR | SHR % | SHR % |
22-02-2011 | 22:01 | 911 108 | 7,56% | 7,00% |
01-03-2011 | 22:26 | 1 074 645 | 10,82% | 8,08% |
08-03-2011 | 22:19 | 964 680 | 9,56% | 6,27% |
średnio | 982 770 | 9,18% | 7,10% |
Oglądalność konkurencji w czasie talk-show
Stacja | Wszyscy 4+ | |
AMR | SHR % | |
TVP2 | 2 652 121 | 24,78% |
Polsat | 1 489 885 | 13,92% |
TVN | 1 468 266 | 13,72% |
TVP1 – Mam inne zdanie | 982 770 | 9,18% |
Profil widowni “Mam inne zdanie”
ADH % | AFF | ||
Płeć | Mężczyźni | 50,94% | 106 |
Kobiety | 49,06% | 95 | |
Wiek | 4-9 | 1,31% | 22 |
10-15 | 0,64% | 9 | |
16 - 19 | 1,62% | 29 | |
20 - 24 | 2,76% | 35 | |
25 - 29 | 3,32% | 37 | |
30 - 34 | 6,91% | 84 | |
35 - 39 | 4,54% | 62 | |
40 - 44 | 6,98% | 109 | |
45 - 49 | 9,70% | 141 | |
50 - 54 | 13,00% | 162 | |
55 - 59 | 16,52% | 213 | |
60+ | 32,71% | 162 | |
Wlk. miasta | Wieś | 32,45% | 83 |
< 50 tys. | 28,50% | 119 | |
50-100 tys. | 11,42% | 133 | |
100-200 tys. | 5,34% | 66 | |
> 200 tys. | 22,28% | 111 | |
Zawód | Top management | 9,84% | 113 |
Pracownicy średniego szczebla | 15,36% | 102 | |
Pracownicy fizyczni i rolnicy | 17,03% | 85 | |
Emeryci | 46,20% | 180 | |
Inni | 11,57% | 38 | |
Wykształcenie | Podstawowe | 50,13% | 111 |
Średnie | 32,42% | 110 | |
Wyższe | 15,50% | 123 | |
Inne | 1,95% | 15 |
Dołącz do dyskusji: Milion widzów ogląda “Mam inne zdanie” w TVP1