1,52 mln widzów teleturnieju „Milionerzy” w TVN, hitem odcinek specjalny
Teleturniej „Milionerzy” w jesiennej ramówce br. oglądało średnio 1,52 mln osób, o 40 tys. widzów mniej niż rok temu. TVN w czasie emisji cyklu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 62,99 mln zł - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Nowe odcinki „Milionerów” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.55, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2021 roku. Śledziło je średnio 1,52 mln widzów. Przełożyło się to na 11,31 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 10,67 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie najwięcej widzów zgromadził odcinek teleturnieju z 2 grudnia br., który oglądało średnio 2,48 mln widzów. Była to specjalna emisja, w której walkę o milion zł stoczyli Dorota Wellman z Marcinem Prokopem oraz Ewa Drzyzga z Michałem Kempą, a wygrane przekazane zostały na cele charytatywne.
Drugie miejsce zajął odcinek z 23 września br., w którym padła główna nagroda w programie - 1 mln zł (laureatem został Jacek Iwaszko). Śledziło go 2,08 mln osób.
Dla porównania, jesienią ub.r. teleturniej „Milionerzy” miał 1,56 mln widzów (odpowiednio 10,83 proc., 10,93 proc. oraz 10,58 proc. udziału). Format stracił 40 tys. widzów.
TVN w czasie emisji prowadzonego przez Huberta Urbańskiego teleturnieju był wiceliderem oglądalności w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce o tej porze zajęła Dwójka, a jej udział wyniósł 15,71 proc. Stacja w poniedziałki i we wtorki o tej porze emitowała serial „M jak miłość”, w środy - „Na dobre i na złe”, a w czwartki - „Kabaret. Super Show Dwójki” i „Ojciec Mateusz”. Trzecia była TVP1 (różne audycje; 6,92 proc.), a czwarty - Polsat („Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, „Ninja Warrior Polska”, „Komisarz mama”, „Przyjaciółki” i filmy fabularne; 6,54 proc.).
Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był drugi.
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji właśnie zakończonej edycji teleturnieju wyniosły 62,99 mln zł. Rok temu wynosiły one 63,16 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 7,49 proc.
Dołącz do dyskusji: 1,52 mln widzów teleturnieju „Milionerzy” w TVN, hitem odcinek specjalny