Miloo Home dołącza do klientów Circlewise
Miloo Home, marka należąca do Home Invest International, specjalizująca się w sprzedaży na polskim rynku mebli oraz akcesoriów wnętrzarskich, zostało nowym klientem agencji Circlewise. Start współpracy jest wynikiem wygranego przez agencję konkursu ofert.
Miloo Home posiada 11 salonów w największych polskich miastach, a celem współpracy z Circlewise jest mocne rozwinięcie sprzedaży w internecie.
- Marka Miloo Home posiada 11 ekskluzywnych salonów w największych polskich miastach, a od niedawna zdecydowała się postawić również mocno na sprzedaż internetową. Circlewise ma wesprzeć markę w szeroko pojętym obszarze działań performance marketing, wspomagając tym samym dynamiczną rozbudowę kanału e-commerce - mówi Iga Aksamit, dyrektor marketingu w Miloo Home.
Umowa między firmami została podpisana na czas nieokreślony, a jest wynikiem wygranego przez Circlewise konkursu ofert.
Cele współpracy są zarówno sprzedażowe, jak i wizerunkowo-świadomościowe, przy czym głównym celem jest dynamiczna rozbudowa e-commerce marki Miloo Home.
Zakres współpracy zakłada wykorzystywanie bardzo różnorodnych narzędzi, takich jak np. dynamiczne kreacje display w portalach horyzontalnych i na serwisach tematycznych, e-mailingi czy obecność w porównywarkach (m.in. Homebook czy Ceneo), serwisach rabatowych i cashbackach. Jednocześnie równolegle prowadzone będą działania typu content commerce, czyli np. przygotowywanie i publikacja artykułów sponsorowanych przedstawiających najnowsze trendy w urządzaniu tarasów (m.in. serwis weranda.pl, czasnawnetrze.pl itp.), które będą budować rozpoznawalność oferty e-sklepu Miloo Home wśród grupy docelowej i zwiększać świadomość marki w kategorii rynkowej „dom i ogród”.
Docelowo Circlewise zajmie się regularnym prowadzeniem programu partnerskiego marki oraz działaniami w obszarze pozyskiwania użytkowników (bazy potencjalnych klientów marki Miloo) i klientów.
Dołącz do dyskusji: Miloo Home dołącza do klientów Circlewise