Mindshare po wygranym przetargu zajmuje się obsługą digitalową Credit Agricole
Bank Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę działań digital wybierając do współpracy w tym zakresie dom mediowy Mindshare Polska należący do GroupM (WPP).
Mindshare odpowiada za obsługę działań reklamowych banku w internecie, współpraca uwzględnia w szczególności działania nakierowane na sprzedaż.
Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu, nie zdradzają też, na jak długo zawarły umowę.
- Od tego roku mocno przyśpieszamy realizację naszej strategii i chcemy znacząco zwiększyć udział w rynku we wszystkich liniach biznesowych. Chcemy się bardziej aktywnie pokazywać w internecie i przyciągnąć uwagę zupełnie nowych klientów. Jesteśmy nowoczesnym bankiem pełnym korzyści i mamy nadzieję, że nowa agencja z nowymi pomysłami pomoże nam tę historię skutecznie opowiadać - mówi Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.
Wcześniej obsługą digitalową zajmowały się agencje Cube Group i Performance.
W reklamach Credit Agricole występuje Dawid Podsiadło.
Dołącz do dyskusji: Mindshare po wygranym przetargu zajmuje się obsługą digitalową Credit Agricole