MindShare Polska najlepszy
Dom mediowy MindShare Polska zajął pierwsze miejsce podczas V Warsztatów Radiowych organizowanych przez Brokera FM.
Konkurs polegał na przygotowaniu strategii wykorzystania radia dla wylosowanego produktu z użyciem anteny RMF FM, dostępnych na niej programów i produktów. Zespół MindShare w składzie: Aneta Flakiewicz, Bożena Świerczek, Cezary Sochacki, Edward Korbel i Krzysztof Sobieszek, opracowywał strategię dla leku przeciwgrypowego. Na drugim miejscu znalazł się Universal McCann, a na trzecim Macroscope OMD.
Specjalne wyróżnienie otrzymał Initiative Warszawa.
Nagrodą główną było 250 tys. zł do wykorzystania przez klienta zwycięskiej agencji na antenie RMF FM.
W jury konkursu zasiadali: Agnieszka Brukszo (Statoil), Sylwia Wilkos (Grupa Lotos), Agnieszka Kudła (Centralwings), Małgorzata Wojtuszko (AIG Amplico Life), Tomasz Namysł (Wydawnictwo Bauer), Mirosław Kalisiewicz i Tomasz Purwim (Zdrovit) oraz Krzysztof Szultke (Komfort).
W V edycji Warsztatów Radiowych Brokera FM uczestniczyli przedstawiciele 11 domów mediowych. MindShare Polska zwyciężył w warsztatach Brokera po raz drugi.
Dołącz do dyskusji: MindShare Polska najlepszy