SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MindShare Polska: udany 2005 rok

'Rok 2005 jest dla MindShare rokiem dynamicznego rozwoju portoflio klientów'.

Przy stracie zaledwie dwóch klientów (przesunięcie obsługi Browarów Belgia do Mediaedge:cia oraz konsolidacji produktów bankowych GE w grupie OMD), oferta MindShare Polska w okresie styczeń-listopad 2005 wygrała w przetargach, bądź została wybrana w przeglądach przez trzynastu nowych klientów - podała firma w komunikacie prasowym.

Do tego grona należą m.in. Hachette Filipacchi Polska, Presspublica, AIG Amplico Life, Fortis Bank, Europejski Fundusz Leasingowy, Platforma Obywatelska, Wilbo, Apart. Powodzeniem zakończyły się również dwa przetargi międzynarodowe (Motorola oraz Samsung), w których aktywny udział brało warszawskie biuro MindShare.

- Szacujemy, że łączna wartość zdobytych nowych budżetów to około 45-50 mln PLN netto w skali roku. To bardzo imponujące osiągnięcie, szczególnie, że znakomita większość to klienci wygrani przez nas lokalnie w Polsce. Zdajemy sobie sprawę, że liczba "13" budzi różne skojarzenia, ale dla nas jest zdecydowanie szczęśliwa. Oczywiście nie zamierzamy na tym poprzestać. Do końca 2005 roku weźmiemy jeszcze udział w  2-3 przetargach, które mamy nadzieję zakończyć z pozytywnym skutkiem - mówi Adrian Kawecki, Managing Director MindShare Polska.

- Co szczególnie nas cieszy, prowadząc przetargi, coraz częściej klienci równoważnie oceniają gwarantowany poziom cen zakupu mediów, jak i oferowane podejście strategiczne. Mam nadzieję, że powoli kończy się era przetargów "tabelkowych", choć oczywiście cena pozostanie bardzo istotnym czynnikiem wyboru ostatecznego partnera. Patrząc na nasze wyniki, jestem akurat o ten aspekt bardzo spokojny. Chcemy wygrywać przede wszystkim efektywnością  strategii komunikacji, innowacyjnym podejściem do konsumenta oraz poziomem obsługi klienta po zakończeniu procedur przetargowych -  dodaje Sebastian Olszowy, Media & New Business Director.

W związku z rozwojem,  rozbudowany został dział obsługi klienta.

W efekcie przeprowadzonych programów: rekrutacyjnego oraz stażowego, przyjętych zostało łącznie sześć osób.

- Anna Kupczyk oraz Urszula Bąk, jako Junior Media Planner/Buyer dołączyły do zespołu zarządzanego przez Czarka Sochackiego. Doświadczona już w pracy na rynku reklamy Anna Kupczyk prowadzić będzie samodzielnie kilku klientów, dla Uli jest to pierwsza praca zawodowa.
Magdalena Bulak, jako Junior Media Planner/Buyer dołączyła do drugiego zespołu klienckiego, zarządzanego przez Tomasza Bytnera.
Wcześniej, szeregi zespołu The Media Insight, zarządzanego przez Krzysztofa Mocka, jako Junior Media Planner/Buyer zasiliła Magdalena Bałdych.
Do departamentu komunikacji typu one-to-one, na stanowisko Junior Media Planner/Buyer przyjęty został Krzysztof Sobieszek. Jest już piątym członkiem zespołu zajmującego się przygotowaniem i prowadzeniem kampanii w mediach interaktywnych. W związku z rozwojem działalności szkoleniowo-badawczej, jako Research Assistant pracę w MindShare rozpoczęła Agnieszka Kroszka - czytamy  w komunikacie prasowym.

MindShare Polska nie wyklucza, że do końca bieżącego roku do zespołu dołączą jeszcze  2-3 osoby.

-Wiele zależy od nowych projektów nowobiznesowych, których wyniki poznamy najpóźniej na początku grudnia - podsumowuje Adrian Kawecki, Managing Director MindShare Polska.

Dołącz do dyskusji: MindShare Polska: udany 2005 rok

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl