Ministerstwo Gospodarki ma nowy logotyp i identyfikację wizualną
Studio brand design mamastudio opracowało nowy logotyp oraz pełną identyfikację wizualną dla Ministerstwa Gospodarki.
Zadaniem mamastudio było unowocześnienie oraz uporządkowanie dotychczasowej oprawy graficznej ministerstwa tak, aby spełniała międzynarodowe standardy.
Wprowadzone zmiany mają charakter ewolucyjny – nowy logotyp, podobnie jak cała identyfikacja wizualna ministerstwa, nawiązuje do poprzedniej identyfikacji podkreślając ciągłość i stabilność. Uproszczona została ikona orła, typografia i konstrukcja logotypu.
Dominujący w logotypie kolor szary wpisuje identyfikację w kod kategorialny instytucji centralnych. Ma także symbolizować stabilność, solidność, siłę i powagę. Kolor zielony nawiązuje do poprzedniej identyfikacji Ministerstwa Gospodarki, podkreślając tym samym ciągłość instytucji.
Nowa identyfikacja Ministerstwa Gospodarki będzie stopniowo wprowadzana w strukturach resortu w kraju i za granicą w ciągu najbliższych miesięcy.
Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Gospodarki ma nowy logotyp i identyfikację wizualną
tam zachodzacych z podkresleniem symbolu walcych sie klockow domino/płyt
tonacych w szarej przyszłosci jak we mgle czy kurzu upadku.
zacisnieta na zlotowce