„Za dobre, by wybrać” - dwugłowy sprzedawca w kampanii nowych smaków Mirindy (wideo)
Ruszyła kampania reklamująca dwie nowe wersje smakowe napoju Mirinda (produkowanego przez PepsiCo). Akcję, realizowaną pod hasłem „Za dobre, by wybrać”, przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, OMD Media Direction i Deloitte Digital.
W spocie telewizyjnym występuje niecodzienny dwugłowy sprzedawca, znany z poprzednich reklam Mirindy. Tym razem jest na plaży, ma ze sobą niezwykłego psa, który zna kilka nowych trików, popisując się nimi w zależności od wybranego smaku Mirindy.
W kampanii są reklamowane dwa nowe wersje smakowe napoju: mandarynka oraz czerwona pomarańcza.
Akcje reklamowa trwa od miesiąca, obejmuje telewizję, internet (reklamy w serwisach VoD, działania w social media, m.in. we współpracy z influencerami z aplikacji Musical.ly) oraz punkty sprzedaży. Na profilu facebookowym Mirinda Polska udostępniono specjalne filtry, które pozwalają użytkownikowi zmienić twarz lub otoczenie oraz wprowadzać elementy rozszerzonej rzeczywistości do jego zdjęć czy wideo.
Reklamy ATL-owe (m.in. spot telewizyjny) przygotowała agencja BBDO Warszawa, za działania w internecie odpowiada agencja Deloitte Digital, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy OMD Media Direction.
Dołącz do dyskusji: „Za dobre, by wybrać” - dwugłowy sprzedawca w kampanii nowych smaków Mirindy (wideo)