SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

MIXX Award - rusza druga edycja konkursu na najlepsze kampanieinteraktywne

Rozpoczyna się druga edycja organizowanego przez IAB Polskakonkursu MIXX Awards dla najlepszych kampanii interaktywnych.Oprócz przyznania wyróżnień w 7 kategoriach wyłoniony zostaniezdobywca nagrody ,,Best In Show", który zostanie zgłoszony doprzyszłorocznej International Interactive Advertising Award.

Organizowany po raz drugi przez Związek Pracodawców BranżyInternetowej IAB Polska konkurs Marketing and InteractiveExcellence (MIXX) Awards ma na celu wybranie najlepszych cyfrowychi interaktywnych rozwiązań marketingowych. Akcje reklamoweklasyfikowane są w czterech kategoriach: kampania wizerunkowa,wprowadzenie nowego produktu na rynek, bezpośredni odzew inajlepsze zastosowanie nowych mediów. Profesjonalne jury złożone zespecjalistów pracujących w różnych dziedzinach biznesu oceniwszystkie części zgłoszonych akcji reklamowych: począwszy odstrategii i kreacji, przez wybór mediów, aż po efektywność i ROI.Ponadto zespół wyłoniony spośród członków IAB Polska przyznanagrody dla najlepszego e-marketera i agencji roku oraz zadokonania życiowe. Najważniejszym wyróżnieniem będzie ,,Best InShow", którego zdobywca zostanie zgłoszony do nagrody InternationalInteractive Advertising Award 09, a IAB Polska opłaci jego wyjazdna galę w Stanach Zjednoczonych.

Kampanie do konkursu można zgłaszać do 8 października na stroniehttp://obslugakonkursow.pl/mixx.Do głosowania zostanie wykorzystany profesjonalny system Madera, awyniki będą audytowane przez PricewaterhouseCoopers.

Uroczysta gala, na której zostaną wręczone MIXX Awards 2008,odbędzie się 6 listopada w warszawskim klubie Platinium.

Dołącz do dyskusji: MIXX Award - rusza druga edycja konkursu na najlepsze kampanieinteraktywne

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl