SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Polskie agencje z nagrodami w MIXX Awards Europe 2020. IAB Europe Research Awards dla Gemiusa

W tegorocznym konkursie IAB MIXX Awards Europe 2020 projekty z Polski otrzymały dziewięć nagród - jedną złotą, pięć srebrnych i trzy brązowe. Srebro w IAB Europe Research Awards zdobył Gemius.

Złoto otrzymała firma producencka Abstra za kanał "Jak TO robić?" dla Durexa (Reckitt Benckiser). Treści doceniono w kategorii branded content.

Dwie srebrne nagrody (w kategoriach non-profit / corporate social responsibility oraz social media) otrzymała kampania "Bitwa o Neta" realizowana przez Artegence dla banku PKO BP.

BP i Mindshare Polska dostały srebrną statuetkę w kategorii effective use of data.

MediaCom Warszawa i Fantasyexpo za kampanię "Niespodziewany powrót do studia" dla Old Spice (games & e-sports) i Feno (w kategorii video advertising) za kampanię "City simplicity card - YouTube Director’s Mix" dla Citi Handlowy - zostały nagrodzone srebrem.

Agencja Adequate zdobyła brąz w kategorii search advertising za kampanię dla rumuńskiej firmy Vola.ro.

Serwis ogłoszeniowy OLX i agencja 180heartbeats Jung v. Matt zostały nagrodzone za kampanię #BezJaj, przygotowaną z okazji Dnia Kobiet. Kampania dostała brązowe statuetki w kategoriach branded content oraz non-profit / corporate social responsibility.

IAB Europe Research Awards dla Gemiusa

W konkursie IAB Europe Research Awards Gemius zdobył srebrną statuetkę w kategorii audience measurement. Jury doceniło polską firmę za jednoźródłowe badanie obejmujące pomiar telewizji, radia i internetu. Złotej statuetki w wymienionej kategorii nie przyznano.

- Wszystkim zwycięzcom serdecznie gratulujemy. Tegoroczna edycja MIXX Awards Europe i Research Awards 2020 to ogromny sukces polskiej branży reklamy digital, która z roku na rok jest coraz liczniej obsypywana prestiżowymi nagrodami w międzynarodowych konkursach. W tym roku co piąta statuetka trafiła w ręce Polaków - to historyczny sukces, którego wkład w budowanie reputacji kreatywnej Polski na świecie jest nie do przeceniania. Polski rynek reklamy digital jest nie tylko jednym w najbardziej perspektywicznych w Europie, ale również wyróżnia się światowym poziomem – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

Łącznie polskie agencje w tegorocznym konkursie MIXX Awards Europe zdobyły dziesięć nominacji.

MIXX Awards Europe to konkurs dla najlepszych kampanii reklamowych, organizowany przez IAB Europe.

Dołącz do dyskusji: Polskie agencje z nagrodami w MIXX Awards Europe 2020. IAB Europe Research Awards dla Gemiusa

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek
brawo Abstra! Chapeau bas!
0 0
odpowiedź