SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Mjuzik.tv zastąpił Rbl.tv. „Powrót do korzeni telewizji muzycznej”

Od wtorku 12 sierpnia br. kanał muzyczny Rbl.tv zmienił się w Mjuzik.tv. Nowa stacja prezentuje wyłącznie teledyski. - Jej format stanowi powrót do korzeni prawdziwej telewizji muzycznej - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media.

Nadawca podkreśla, że dobór teledysków do emisji w Mjuzik.tv opiera się na potencjale przebojowości piosenek, popularności teledysków oraz ich żywotności i zainteresowania nimi widzów na przestrzeni ostatnich kilku lat. Dopasowanie klipów nie jest obwarowane konkretną stylistyką muzyczną, ale prezentowane na antenie stacji teledyski to jednak głównie pozycje z gatunku muzyki pop i pokrewnych.

Playlista Mjuzik.tv oparta jest na autorskim patencie współpracujących ze stacją konsultantów. W jej ramówce wyszczególnionych zostało pięć pasm muzycznych: „W rytmie hitów”, „Hity na czasie”, „Tylko hity”, „Hit za hitem” oraz „Najlepsze hity”.

- Główny nacisk położono na muzykę, której nie przerywają dodatkowe aktywności antenowe - mówi Ewa Czekała, prezes 4fun Media - Tworzenie unikalnej atmosfery za pomocą teledysków na antenie będzie tu podstawowym kryterium budowania stacji. Takiej oferty nie gwarantuje żaden inny polski kanał muzyczny - dodaje.

Za rozwój kanału Mjuzik.tv odpowiada Sławek Rucel, program director 4fun Media, któremu podlegają także stacje 4fun.tv oraz TV.Disco.

Oprawa graficzna nowej telewizji opiera się na połączeniu żywych postaci z efektowną, ale jednocześnie prostą animacją 3D. Ją i logo stacji przygotował Paweł Przybył, który zajmuje się szeroko rozumianą grafiką użytkową.

Muzyczny kanał nadaje od grudnia 2009 roku i już drugi raz zmienia nazwę. Początkowo nazywał się bowiem Rebel:tv i prezentował muzykę rockową. Przekształcony w Rbl.tv został jesienią 2012 roku. Potem stacja zaczęła grać hip hop, by jesienią ub.r. stać się kanałem z muzyką popularną.

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że średni udział Rbl.tv w rynku w czerwcu br. wyniósł 0,04 proc. w grupie 4+ i 0,07 proc. w 16-49. Rok wcześniej było to odpowiednio 0,03 proc. i 0,06 proc.

Dołącz do dyskusji: Mjuzik.tv zastąpił Rbl.tv. „Powrót do korzeni telewizji muzycznej”

15 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wu
kopia stars.tv?
0 0
odpowiedź
User
dziun
na dzień dobry ten cały mjuzik spotka się w sądzie z zpr-ami i rmf za bezprawne wykorzystanie sloganów stacji jako nazw programów :)
0 0
odpowiedź
User
pablinho
RBL.TV nadal nadaje :)
0 0
odpowiedź