'Młodzi nie płacą'
Nowa kampania reklamowa przygotowana przez Agencję Reklamową GPD dla BZ WBK.
- Rewolucja na świecie! Konto<30 oferowane przez BZ WBK to prawdziwa rewolucja na rynku usług bankowych. Darmowe Konto<30 z darmową kartą płatniczą Visa Electron<30 daje młodym ludziom przed trzydziestym rokiem życia unikalną okazję na wakacje - niepłacenia za bankomaty za granicą . Taka informacja musi wywrzeć na zainteresowanych spore wrażenie - tak bank WBK przedstawia swoja nowa ofertę.
W przekazie reklamowym GPD odwołuje się do emocji, jakie zwykle pojawiają się w młodym człowieku w momencie, gdy musi płacić za coś, za co, jego zdaniem, płacić nie powinien. Rozwiązanie jest proste: „Wyjeżdżasz? Nie płać za bankomaty na całym świecie”. Propozycja jest z rodzaju tych ‘nie do odrzucenia…’
Reklamy prasowe, które ukazują się w największych dziennikach i czasopismach od 15 maja do końca czerwca, wspierają działania BTL w akademikach, na uczelniach wyższych, w szkołach językowych, biurach podróży, biurach pośrednictwa pracy, pubach oraz kinach. Przygotowano również spot radiowy, reklamy w Internecie oraz na nośnikach reklamy wewnętrznej, należących do Nowe Media Group w specjalnie wyselekcjonowanych miejscach.
Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Universal McCann. Za przygotowanie kreacji w całości odpowiedzialna jest Agencja Reklamowa GPD. Ze strony BZ WBK projekt prowadził Sebastian Wierciński.
Dołącz do dyskusji: 'Młodzi nie płacą'