„Młodzi w Łodzi” - miasto promuje się wśród studentów (wideo)
Ruszyła kampania „Młodzi w Łodzi” zachęcająca do studiowania w tym mieście. Akcję na zlecenie Urzędu Miasta Łodzi przygotowały firmy Great Open House, MasterMind i Mconnection.
Kampania zachęcająco do studiowania w Łodzi jest utrzymana w konwencji komiksowej. Bohaterami akcji jest troje młodych ludzi - dwóch studentów i maturzystka - którzy studiując w tym mieście, są przekonani, że wybrali najlepsze kierunki, które zapewnią im rozwój osobisty i zawodowy. W reklamach są jednocześnie prezentowane konkretne inicjatywy programu Młodzi w Łodzi, m.in. konkurs FreeDOM dla Studenta i stypendia.
Kampania obejmuje telewizję (spoty w Polsacie), internet (banery na Onet.pl, WP.pl i w 8 serwisach regionalnych) oraz outdoor (200 billboardów, wallboard, citylighty miejskie, unilighty w szkołach ponadgimnazjalnych, tablice na Dworcu Łódź Kaliska, spoty na ekranach LED na Rynku Manufaktury i w szkołach ponadgimnazjalnych).
Kreację kampanii przygotowała agencja Great Open House, która wygrała dotyczący tego konkurs zorganizowany przez Biuro Rozwoju Przedsiębiorczości i Miejsc Pracy Urzędu Miasta Łodzi. Poszczególne grafiki przygotował rysownik Marcin Podolec, natomiast za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe MasterMind (telewizja i internet) oraz Mconnection (outdoor).
Dołącz do dyskusji: „Młodzi w Łodzi” - miasto promuje się wśród studentów (wideo)