SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mniej brytyjskich firm tnie swoje budżety marketingowe

Wartości budżetów marketingowych brytyjskich firm cały czas sięzmniejszają, ale pojawiają się już pierwsze sygnały, że najgorszeczasy dla reklamowej branży minęły.

Z raportu Institute of Practitioners in Advertising (IPA) onazwie Bellwether, w którym badane są zachowania kilkusetbrytyjskich firm, wynika że w II kwartale bieżącego roku tylko 10procent z nich zrewidowało swoje całoroczne wydatki na reklamę wgórę, podczas gdy 38 procent zdecydowało się na ichzmniejszenie.

Jednocześnie odsetek badanych firm, które zmniejszyły swojenakłady reklamowe był niższy niż w I kwartale bieżącego roku i IVkwartale roku ubiegłego, kiedy na taki krok zdecydowało sięodpowiednio 45 i 49 procent z nich.

"Dla każdej optymistycznie nastawionej osoby nasz poprzedniraport sygnalizował, że rynek osiągnął dno, a nowy raport sugeruje,że najgorsze mamy za sobą" - stwierdził Rory Sutherland, prezydentIPA.

Raport Bellwether pokazuje również, że co trzecia brytyjskafirma zauważyła w minionym kwartale poprawę swoich perspektywfinansowych, podczas gdy co czwarta dostrzegła pod tym względempogorszenie.

źródło: guardian.co.uk

Dołącz do dyskusji: Mniej brytyjskich firm tnie swoje budżety marketingowe

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl