„Moda na pomaganie z Chi Chi Love” - Viacom prowadzi kampanię zabawek Simba Toys
Należący do Viacom Polska dział projektów specjalnych Viacom Brand Solutions przeprowadza dedykowaną dla linii zabawek Chi Chi Love firmy Simba Toys kampanię reklamową, połączoną z konkursem dla dzieci.
Kampania „Moda na pomaganie z Chi Chi Love” wystartowała w poniedziałek 15 kwietnia i jest skierowana do dzieci w wieku 4-9 lat. Skupia się wokół najnowszych produktów marki Chi Chi Love należącej do Simba Toys. Akcja potrwa do 12 maja.
Celem akcji jest zachęcenie najmłodszych do pomagania potrzebującym zwierzętom. W ramach akcji organizowany jest konkurs, a dzieci mogą wesprzeć podopiecznych „Fundacji dla Szczeniąt Judyta”. Każde wysłane przez dzieci zgłoszenie oznacza 2 zł przeznaczone przez Simba Toys na karmę dla podopiecznych „Fundacji dla Szczeniąt Judyta”.
Aby wziąć w nim udział w konkursie, należy za pośrednictwem strony internetowej nick.com.pl/chichi przesłać wystylizowane zdjęcie siebie i swojego zwierzaka.
Akcję wspiera kampania promocyjna na antenie kanałów dziecięcych z grupy Viacom (Nickelodeon, Nick Jr. i NickToons), w mediach społecznościowych Nickelodeon i Nick Jr. Do akcji zostali włączeni także influencerzy m.in. Cornelia Wiśniewska oraz youtuberzy, w tym Amelia z kanału Amelie i Matylda z kanału Świat Matyldy.
Dołącz do dyskusji: „Moda na pomaganie z Chi Chi Love” - Viacom prowadzi kampanię zabawek Simba Toys