Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito
Firma LPP w kampanii reklamowej promującej kolekcję marki odzieżowej Mohito na sezon jesień-zima 2017/2018 korzysta z wizerunku Brygidu „Bree” Naumowicz i Julity Formelli.
Najnowsza kampania autorstwa Sonii Szóstak prezentuje eleganckie, wieczorowe sylwetki sfotografowane na tle architektury miasta. W reklamach zwrócono uwagę na kobiece sukienki, błyszczące bluzki, płaszcze i lśniące dodatki. Bohaterkami kampanii na sezon jesienno-zimowy zostały Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella.
W kolekcji Mohito na sezon jesień-zima 2017/2018 dominują dwa mocne kolor: granat i fiolet, które pojawiają się zarówno w wersji total look jak i pojedynczych akcentów.
Część kolekcji Mohito jesień-zima 2017/2018 jest już dostępna w salonach stacjonarnych oraz sklepie internetowym www.mohito.com. Pozostałe będą pojawiać się w sprzedaży stopniowo na przestrzeni kolejnych tygodni.
Autorką sesji zdjęciowej, którą zrealizowano na potrzeby kampanii jest Sonia Szóstak. Produkcją zajęli się Piotr Spodnik i Kamila Ławniczuk z AFphoto. Za koncept kreatywny kampanii odpowiada dział marketingu marki Mohito.
Dołącz do dyskusji: Brygida „Bree” Naumowicz i Julita Formella promują nową kolekcję Mohito