„Mój T-Mobile” zamiast „MiBOA” - nowa aplikacja do zarządzania kontem użytkownika od T-Mobile
T-Mobile wprowadza nową aplikację do samodzielnego zarządzania kontem - „Mój T-Mobile”. Zastąpi ona aplikację „MiBOA”.
Aplikacja „Mój T-Mobile” - skierowana do wszystkich abonentów oraz użytkowników taryf Mix, T-Mobile na Kartę i Heyah, umożliwia sprawdzenie bieżących kosztów, ilości minut bądź danych w pakiecie, kupienie pakietu w roamingu, czy doładowanie konta prepaid.
Klienci mają również dostęp do wyciągu za ostatnią fakturę oraz aktualnych bilingów. Aplikacja pozwala też na zarządzanie dodatkowymi pakietami i ustawianie limitu wydatków na internet w roamingu.
„Mój T-Mobile” zastąpi dostępną teraz aplikację "MiBOA", do której w każdym miesiącu regularnie loguje się nieco ponad 300 tys. użytkowników, realizując ponad 14 milionów sesji. Użytkownicy urządzeń z systemem operacyjnym Android zostaną automatycznie powiadomieni o oczekującej aktualizacji w ciągu kilku dni. Możliwa jest także samodzielna instalacja przez sklep Google Play. Natomiast dla urządzeń z systemami operacyjnymi iOS i Windows nowa aplikacja ma zostać udostępniona w przeciągu kilku tygodni.
Dołącz do dyskusji: „Mój T-Mobile” zamiast „MiBOA” - nowa aplikacja do zarządzania kontem użytkownika od T-Mobile