SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół

W lutym br. pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich należała do „Mojego Mieszkania”. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze”, a na przeciwnym biegunie znalazły się „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2016 roku wyniosła 53 442 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 11,73 proc.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 12,25 proc. do poziomu 41 769 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 33 163 egz., po spadku o 43,94 proc. - największym w zestawieniu.

Na ostatnim miejscu uplasował się magazyn „Dobre Wnętrze” (ZPR Media). Jego średni wynik zwiększył się najbardziej w zestawieniu, bowiem o 7,22 proc. do 13 157 egz.

ZKDP

luty

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 477

53 442

53 442

108 035

60 549

60 547

-11,73%

M jak Mieszkanie

91 000

41 769

41 769

91 500

47 788

47 602

-12,25%

Cztery Kąty

79 000

36 835

33 163

103 000

64 528

59 161

-43,94%

Weranda

43 000

24 719

24 719

43 400

23 331

23 331

5,95%

Dobre Wnętrze

34 600

16 540

13 157

36 000

15 940

12 271

7,22%


W lutym br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,98 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Z kolei największy spadek odnotowała tutaj „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) - było to 9,46 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

luty

styczeń

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 477

53 442

53 442

108 000

54 171

54 171

-1,35%

M jak Mieszkanie

91 000

41 769

41 769

91 000

32 895

32 895

26,98%

Cztery Kąty

79 000

36 835

33 163

99 000

38 937

34 937

-5,08%

Weranda

43 000

24 719

24 719

43 860

27 302

27 302

-9,46%

Dobre Wnętrze

34 600

16 540

13 157

35 800

12 780

10 872

21,02%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” na czele pism wnętrzarskich. „Cztery Kąty” o 44 proc. w dół

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl