SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich

Pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w sierpniu br. należała do „Mojego Mieszkania”, które pochwalić się mogło największym wzrostem w zestawieniu. Na przeciwnym biegunie znalazły się z kolei „Cztery Kąty”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w sierpniu 2016 roku wyniosła 57 171 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 9,52 proc. Jednocześnie był to największy wzrost w zestawieniu.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Na drugie miejsce (z trzeciego) awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 8,66 proc. do poziomu 42 407 egz.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora), który spadł z drugiej lokaty. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 34 986 egz., po spadku o 12,94 proc. - największym w zestawieniu.

ZKDP

sierpień

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

2016

2015

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 000

57 232

57 171

108 037

62 414

52 201

9,52%

M jak Mieszkanie

91 400

52 487

42 407

92 248

40 160

39 027

8,66%

Cztery Kąty

77 000

38 540

34 986

96 000

44 554

40 184

-12,94%

Weranda

42 200

25 375

25 375

42 300

27 226

27 226

-6,80%

Dobre Wnętrze

35 800

13 738

13 124

35 800

14 811

14 521

-9,62%

W sierpniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem, wynoszącym 26,28 proc., pochwalić się mógł miesięcznik „M jak Mieszkanie”. Jedyny spadek w tym ujęciu odnotowały „Cztery Kąty” - było to 14,71 proc.

ZKDP

2016

Dynamika

Wirtualnemedia.pl

sierpień

lipiec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

W proc.

Moje Mieszkanie

108 000

57 232

57 171

108 320

49 385

49 323

15,91%

M jak Mieszkanie

91 400

52 487

42 407

91 202

43 664

33 583

26,28%

Cztery Kąty

77 000

38 540

34 986

80 000

45 109

41 018

-14,71%

Weranda

42 200

25 375

25 375

43 700

23 438

23 438

8,26%

Dobre Wnętrze

35 800

13 738

13 124

35 700

12 383

11 702

12,15%

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” zwiększyło przewagę nad konkurencją. Rynek sprzedaży pism wnętrzarskich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl