SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl przed Business Insiderem, mocno w górę sekcje WP.pl, Gazeta.pl i Gazetaprawna.pl (TOP 10)

Wśród serwisów o gospodarce i prawie liderem w liczbie użytkowników i odsłon bez zmian jest Money.pl, natomiast dłuższy średni czas korzystania przez internautów notuje Business Insider Polska. W ciągu roku duże wzrosty odwiedzalności osiągnęły działy biznesowo-prawne WP.pl, Gazeta.pl i Fakt.pl oraz Gazetaprawna.pl, za to mocno zmalały wyniki Infor.pl.

W styczniu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) w kategorii biznesowo-prawnej zanotował 7,31 mln użytkowników, co dało 26,04 proc. zasięgu. Internauci wykonali w serwisie 58,13 mln odsłon i spędzili łącznie 1,4 mln godzin, średnio po 11,5 minuty na każdego - pokazują wyniki z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) 6,33 mln internautów wygenerowało 43,92 mln odsłon oraz spędziło 1,65 mln godzin, co oznacza przeciętnie 15 minut i 40 sekund na użytkownika.

W zestawieniu są działy gospodarczo-prawne kilku portali horyzontalnych. Na WP.pl taka sekcja zanotowała 5,22 mln użytkowników, 35,7 mln odsłon oraz 1,09 mln godzin korzystania (średnio 12,5 minuty na odwiedzającego), na Gazeta.pl (Agora) - 3,7 mln użytkowników, 17,19 mln odsłon oraz 430,8 tys. godzin korzystania (przeciętnie prawie 7 minut na internautę), natomiast na Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 3,42 mln użytkowników, 12,22 mln odsłon i 185,5 tys. godzin korzystania (3,2 minuty na odwiedzającego).

W czołowej dziesiątce znalazły się dwa serwisy „Dziennika Gazety Prawnej”: Infor.pl z 4,53 mln użytkowników, 19,88 mln odsłon i 412,5 tys. godzin korzystania oraz Gazetaprawna.pl z 3,49 mln odwiedzających, 10,52 mln odsłon i 146,3 tys. godzin spędzonych przez internautów. Natomiast portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) miał 4,26 mln użytkowników, 20,41 mln odsłon i 298,4 tys. godzin korzystania.

W serwisie Biznesinfo.pl (należy do firmy Iberion wydającej także Pikio.pl) 3,6 mln internautów wykonało 22,44 mln odsłon i spędziło 248,5 tys. godzin, a na Poradnikprzedsiebiorcy.pl 3,33 mln użytkowników wygenerowało 9,72 mln odsłon i spędziło 219,6 tys. godzin.

W porównaniu ze styczniem ub.r. Money.pl zyskał 1,04 pkt proc. zasięgu (4,2 proc.) i 6,04 mln odsłon (11,6 proc.) przy spadku łącznego czasu korzystania o 309,1 tys. godzin (18,1 proc.). Natomiast Business Insider Polska osiągnął wzrost o 1,25 pkt proc. zasięgu (5,9 proc.), 8,59 mln odsłon (24,3 proc.) oraz 1,04 mln godzin spędzonych przez internautów (to aż 171,9 proc. w górę).

Jeszcze większe wzrosty zasięgu zanotowało kilka innych witryn. Sekcja biznesowo-prawna WP.pl zyskała 4,21 pkt proc. zasięgu (29,3 proc.), 14,06 mln odsłon (65 proc.) i 455,3 tys. godzin korzystania (72,1 proc.), analogiczny dział Gazeta.pl - 3,17 pkt proc. zasięgu (31,7 proc.), 2,83 mln odsłon (19,7 proc.) i 42,4 tys. godzin korzystania (10,9 proc.), a taka sekcja Fakt.pl - 5,78 pkt proc. zasięgu (90,2 proc.), 6,98 mln odsłon (133,3 proc.) i 91,6 tys. godzin korzystania (97,5 proc.).

Gazetaprawna.pl zanotowała wzrost zasięgu o 2,35 pkt proc. (23,3 proc.), liczby odsłon o 2,6 mln (32,9 proc.) i czasu spędzonego przez internautów o 15,4 tys. godzin (11,7 proc.), a Poradnikprzedsiebiorcy.pl - o 1,62 pkt proc. zasięgu (15,8 proc.), 2,86 mln odsłon (41,8 proc.) i 76,2 tys. godzin korzystania (53,1 proc.).

Za to na Infor.pl zasięg zmalał o 2,08 pkt proc. (11,4 proc.), liczba odsłon o 2,11 mln (9,6 proc.), a czas spędzony przez użytkowników o 91,8 tys. godzin (18,2 proc.). Natomiast Rp.pl przy spadku zasięgu o 0,67 pkt proc. (4,2 proc.) zyskał 2,59 mln odsłon (14,5 proc.) i 14,7 tys. godzin korzystania (5,2 proc.).

Biznesinfo.pl w styczniu ub.r. nie działał jeszcze w obecnej odsłonie.

Dołącz do dyskusji: Money.pl przed Business Insiderem, mocno w górę sekcje WP.pl, Gazeta.pl i Gazetaprawna.pl (TOP 10)

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bankier
Nie wierze ze w top10 nie ma Bankiera, a jest cos takiego jak BiznesInfo ze "stajni" Pikio ... spoleczenstwo jednak mamy ******
odpowiedź
User
Bankier2
Jak to rowniez się stało ze w rankingu jest money.pl ze stajni pudelka czy business insider ze stajni Faktu
odpowiedź
User
Tomasz
BI jest po prostu nudny. Money tez srednie i daje kupe fakenewsow i pisze zenujace teksty za kase, slabe sa redakcje po prostu.
odpowiedź