Monika Braksal i Paweł Szlęk z Feeders Agency zwyciężyli w Young Creatives Eurobest 2020
Uczestnicy konkursu Young Creatives Eurobest startowali w tej edycji w jednej kategorii - Young Creatives Integrated. Nagrodę główną zdobyli Monika Braksal i Paweł Szlęk, reprezentujący Feeders Agency.
Do udziału w Konkursie przystąpiło 26 zespołów 2-osobowych. Nagrodą dla zwycięzców jest udział w międzynarodowych fianałach Young Creatives Integrated Competition, który odbędzie się w dniach 13-18.11.2020r.
Trzy nominacje w konkursie powędrowały do zespołów: Anna Kubas oraz Maciej Sznerch oraz dwóch teamów reprezentujących VMLY&R Poland: Katarzyny Rasińskiej oraz Macieja Kaczorowskiego; Joanny Juchacz oraz Marty Marciniak.
W tym roku młodzi kreatywni w kategorii Integrated zmierzyli się z briefem dotyczącym ograniczenia spożycia mięsa. Autorką wyzwania konkursowego była Anna Roman z agencji Saatchi&Saatchi IS.
- Zwycięski duet – Monika Braksal i Paweł Szlęk – psychograficznie „zdemaskował” konsumenta, oraz pokusił się o niestandardowy, ale ciekawy kanał dotarcia. Pomysł odważny, „out of the box” i zapadający w pamięć, z dużym potencjałem do trwałej zmiany przyzwyczajeń żywieniowych. Serdecznie gratuluję - podsumowała Ania Roman z Saatchi&Saatchi IS.
Young Creatives Integrated to kategoria skierowana do pracowników branży marketingowej, którzy nie skończyli 31 lat. Prace w ramach kategorii oceniało jury pod przewodnictwem Piotra Osińskiego regional creative directora w VMLY&R Poland, w składzie: Anna Roman (Saatchi&Saatchi IS), Koka Skowrońska (Plej), Marcin Pucyk (2012 Agency), Tomek Wirski (MISBHV).
Organizatorami Young Creatives Eurobest 2020 są Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, KTR, Eurobest.
Dołącz do dyskusji: Monika Braksal i Paweł Szlęk z Feeders Agency zwyciężyli w Young Creatives Eurobest 2020