SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Monika Brodka i Ewa Farna na billboardach Spotify na Times Square

Spotify chce zwiększyć zaangażowanie kobiet w muzyce. Globalna inicjatywa „Equal” zaprezentowana w Dzień Kobiet poszerza się o „Equal Music Program”, którego celem jest wsparcie utalentowanych artystek z branży muzycznej. W ramach działań na billboardzie na Times Square pojawiły się zdjęcia Moniki Brodki i Ewy Farnej.

W grupie artystek wybranych przez Spotify do zainaugurowania programu Equal znalazły się m.in. Saweetie (USA), DUDA BEAT (Brazylia), Griff (Wielka Brytania), Natalia Lafourcade (Meksyk) oraz Zoe Wees (Niemcy/Wielka Brytania).

W Polsce projekt zainaugurowała piosenkarka i autorka tekstów Luna. Jako artystka miesiąca i twarz lokalnej playlisty pojawiła się także w kampanii digitalowej na Times Square w gronie piosenkarek z całego świata biorących udział w programie. Na nośniku oglądać można też Monikę Brodkę oraz polsko-czeską piosenkarkę Ewę Farną.

Luna i Brodka będą równocześnie reprezentować Polskę wśród innych artystek z całego świata w pierwszej edycji globalnej playlisty „Equal”, gdzie pojawią się kolejno z utworami „Blind” oraz „Game Change”. Z kolei słuchacze lokalnej playlisty „Equal Polska” będą mieli szansą bliżej poznać twórczość 50 artystek takich jak Sanah, Hania Rani czy Young Leosia.

Wspólnie z SoundGirls Spotify uruchomi również katalog „Equal Directory”. Pozwala on kobietom i osobom niedeklarującym swojej płci na stworzenie profilu i zapewnienie sobie miejsca wśród kobiet zmieniających muzyczne reguły gry. Nowa zakładka umożliwi twórcom nie tylko znalezienie idealnej kandydatki do współpracy przy nadchodzących trasach koncertowych, projektach studyjnych, filmowych oraz telewizyjnych, ale także w postprodukcji czy tworzeniu podcastów.

Ponadto za pośrednictwem rady „Equal” Spotify łączy siły z organizacjami wspierającymi kobiety na całym świecie. Wśród nich znajdują się m.in.: She’s the Music (USA), Girls Rock Australia Network (Australia), She Said So (Włochy), MEWEM Europa (Europa), Girls Connected (Kanada) czy Music Women (Niemcy).

 

Dołącz do dyskusji: Monika Brodka i Ewa Farna na billboardach Spotify na Times Square

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
516652
[url=http://www.shawpster.com title=半沢 直樹 dvd テセウス の 船 dvd 未満 警察 dvd 坂 の 上 の 雲 dvd 徳川 家康 dvd]半沢 直樹 dvd テセウス の 船 dvd 未満 警察 dvd 坂 の 上 の 雲 dvd 徳川 家康 dvd[/url]
odpowiedź
User
EdwardScienWG

[url=https://sochi-escort.ru/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D1%82%D0%BA%D0%B8-%D1%81%D0%BE%D1%87%D0%B8/]проститутки сочи[/url] - эскорт красная поляна, эскорт сочи
odpowiedź
User
JosephHaizeFK
В Pinterest с 2012 г. Моя Реклама в нем дает Заказчикам из в Etsy, Shopify, amazon заработки от 7000 до 100 000 usd в месяц. https://youtu.be/v-b2HL-ZF4c Ручная работа, Цена 500 - 1000 usd за месяц
odpowiedź