"Mordo ty moja" wyrażeniem roku 2007
"Mordo ty moja" to sformułowanie, które w 2007 roku zrobiłonajwiększą karierę medialną. Taką opinię wyraziło 45% internautówWirtualnej Polski.
Na "Słownik 2007", czyli hasła, które wdarły się przebojem dojęzyka polskiego i zrobiły w minionym roku wielkie karierymedialne, głosowało ponad 90 tysięcy internautów Wirtualnej Polski.Niekwestionowanym zwycięzcą plebiscytu portalu zostało wyrażenie"Mordo ty moja" - laur pierwszeństwa przyznało mu aż 45%użytkowników WP.
Na drugim miejscu, ale jedynie z wynikiem 16%, uplasowała się"oczywista oczywistość" autorstwa byłego premiera JarosławaKaczyńskiego. Trzecie, zaszczytne miejsce przypadło w udziale"wirusowi filipińskiemu" - 11% ankietowanych uważa, że właśnienazwa tajemniczej przypadłości Aleksandra Kwaśniewskiego zasłużyłana miano "słownego hitu roku 2007".
"Euro 2012" wybrało 8% internautów, "Donald Cudotwórca" otrzymał6% głosów, a 4% - "Druga Irlandia" premiera Tuska. "Saba", "Emo" i"Gwóźdź Ziobry" znalazły się na równorzędnym, siódmym miejscu - nakażde głos oddało 3% biorących udział w sondzie. Ostatnia pozycjanależy do "Oligarchy", który zyskał uznanie tylko 1%głosujących.
Dziennikarze serwisu Wiadomości Wirtualnej Polski od kilku latanalizują sformułowania, które "wstrząsają" Polską i światemmediów. Najpopularniejszym hasłem 2006 roku zostało "Yes, yes,yes", wypowiedziane i "wykonane" przez Kazimierza Marcinkiewicza nazakończenie negocjacji budżetowych UE.
Dołącz do dyskusji: "Mordo ty moja" wyrażeniem roku 2007