Morze Bezcennych Chwil według MRM Momentum
8 sierpnia odbędzie się druga impreza z cyklu "Morze Bezcennych Chwil" przygotowana przez agencję MRM Momentum dla MasterCarda.
Turyści odpoczywający nad polskim morzem będą mogli wziąć udział w plażowym przeglądzie filmów. Na plaży przy porcie stanie olbrzymi ekran (widoczny w promieniu 1,5 km) oraz scena, na której wystąpi Adam Sztaba Band, otwierający piątkową imprezę. Po koncercie rozpocznie się pokaz najpopularniejszych krótkometrażówek udostępnionych przez Canal+.
Zaproszenia na "Morze Bezcennych Chwil" są rozdawane przez barwne teamy promocyjne MasterCarda. Promotorzy wręczają turystom ulotki w kształcie karty kredytowej oraz świeże owoce (jabłka i pomarańcze), nawiązujące do logotypu MasterCarda. Na ulotkach oprócz informacji na temat nadmorskich pokazów, są zawarte podstawowe informacje na temat korzystania z kart kredytowych.
"Morze Bezcennych Chwil" jest akcją przygotowaną przez Dział Event Marketingu MRM Momentum, który opracował scenariusz, reżyserię i scenografię oraz wyprodukował event. Projekt ten jest jednym z elementów kampanii mającej na celu edukację konsumentów w zakresie korzystania z kart kredytowych MasterCard.
Poprzednia impreza z cyklu odbyła się w Międzyzdrojach i zgromadziła ok. pięć tysięcy osób.
Finał akcji "Morze Bezcennych Chwil" odbędzie się 16 sierpnia o godz. 21.00 w Sopocie, na plaży przy hotelu Grand, atrakcją wieczoru będzie koncert Stanisława Soyki.
Osoby odpowiedzialne za realizację projektu:
Obsada:
MRM Momentum:
Joanna Gajdemska - Account Manager
Sylwia Dąbrowska - Dyrektor Działu Event Marketingu, Michał Maciątek (scenariusz, reżyseria, produkcja)
Tomek Marczewski - Art Director (scenografia)
Marcin Wiśniewski - Senior Copywriter ("dialogi" z publicznością)
Ze strony klienta:
Urszula Kupraszewicz - Dyrektor ds. Marketingu
Dołącz do dyskusji: Morze Bezcennych Chwil według MRM Momentum