SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Motorola na ekranach kin

Dom mediowy The Media Insight zaplanował najnowszą kampanię dla Motoroli.

Kampania jest kontynuacją działań wizerunkowych telefonu MOTORAZR2 i obejmuje sieci multipleksów w całej Polsce. Poza emisją spotów w blokach specjalnych, istotną rolę odgrywają działania off-screenowe, w tym spoty ściągane w technologii bluetooth, reklama na plazmach, ekspozycja modeli produktu przed wejściem do sal oraz reklama na portalach internetowych Multikina i CinemaCity.

Kampanię zaplanował i kupił The Media Insight (siostrzany dom mediowy Mindshare Polska), adaptację kreacji przygotowała agencja Ogilvy.

Dołącz do dyskusji: Motorola na ekranach kin

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl