SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Move TV wygrywa przetarg Warszawy na kampanie reklamowe w klubach fitness

Move TV - platforma Video Out-of-Home należąca do AMS, realizuje wygrany przetarg Urzędu Miasta Warszawy, który obejmuje emisję reklam na ekranach w klubach fitness oraz niestandardowe działania ambientowe.

 Od 1 do 15 września miasto promuje na ekranach Move TV stołeczny program in vitro, a od 16 do 30 września zaprezentuje podcast "Warszawa mówi".

Oprócz emisji reklam, projekt ten obejmie również działania ambientowe - naklejki na szafkach, lustrach i podłogach w 20 klubach fitness w Warszawie.

Umowa AMS z Urzędem Miasta Warszawy obowiązuje do 30 listopada 2025 r.

Łączna wartość działań reklamowych w ramach tej współpracy wyniesie 3 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Move TV wygrywa przetarg Warszawy na kampanie reklamowe w klubach fitness

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl