MTV promuje perfumy Lacoste L!VE (wideo)
Kanał MTV Polska i marka Lacoste rozpoczynają wspólną akcję, która promować ma wprowadzenie na rynek nowego zapachu perfum Lacoste L!VE. Działania obejmą organizację konkursu i imprez klubowych.
Aby wziąć udział w konkursie należy opublikować wykonane przez siebie zdjęcia i film zainspirowane hasłem marki Lacoste L!VE „Nowy zapach, nowy punkt widzenia” i użyć tag’a #mtvlacostelive na portalach Instagram, Vine, Twitter lub za pomocą specjalnej zakładki na Facebooku. Wszystkie prace pojawią się na stronie lacoste.mtv.pl i zostaną poddane ocenie internautów. Twórcy najpopularniejszych będą mieli szansę zaprezentowania się na antenie MTV oraz otrzymają zestawy perfum marki Lacoste L!VE.
Pod marką MTV Lacoste L!VE zorganizowany zostanie też cykl wakacyjnych imprez, które odbędą się 19 lipca i 6 września w Warszawie oraz 9 sierpnia w Poznaniu. Podczas nich wystąpią m.in. takie zespoły jak Kamp!, DJ Boogie, The Ploy, Ragaboy i Kovvalsky.
Wydarzenia wspiera kampania reklamowa na antenie MTV Polska oraz w mediach społecznościowych. Poza kanałem MTV Polska akcja będzie promowana w internecie, na nośnikach zewnętrznych oraz w drogeriach i punktach sprzedaży produktów marki Lacoste. Akcja potrwa do końca września.
Ze strony MTV Polska za koncepcje imprez oraz kreacje odpowiada dział brand solutions Viacom International Media Networks, we współpracy z agencjami De Facto i The Sign. Media zaplanował dom mediowy Mediacom, a za koordynację projektu odpowiada jego jednostka specjalna beyond advertising.
Dołącz do dyskusji: MTV promuje perfumy Lacoste L!VE (wideo)