MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na jesienną kampanię InPostu
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na planowanie i zakup mediów tradycyjnych do jesiennej kampanii firmy InPost. Z naszych informacji wynika, że pokonał w nim Starrcom (Publicis Media).
Przetarg dotyczył obsługi mediowej jesiennej, obecnej kampanii InPostu. Obejmował jedynie media tradycyjne - mediami digitalowymi firma zajmuje się od strony planowania i zakupu we własnym zakresie.
Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w przetargu uczestniczył również dom mediowy Starcom (Publicis Media).
W drugiej połowie września br. InPost poinformował, że ma już w Polsce 8 tys. Paczkomatów. Przed miesiącem firma zaczęła instalować tzw. Paczkomaty Indoor, które są zlokalizowane wewnątrz budynków.
W obecnej kampanii firma promuje usługę Szybkie Nadanie.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub wygrał przetarg na jesienną kampanię InPostu