MullenLowe MediaHub zdobył wart blisko 12 mln zł budżet mediowy Poczty Polskiej
Dom mediowy MullenLowe MediaHub wygrał przetarg Poczty Polskiej na świadczenie usług mediowych. Pokonał w nim czterech konkurentów: ClickAd Interactive, Infinity Media, Media Group i Value Media, który bronił obsługi tego klienta.
Budżet, jaki na roczną obsługę mediową planowała przeznaczyć Poczta Polska wynosił 13,48 mln zł brutto (z VAT). MullenLowe MediaHub złożył ofertę z ceną 11,82 mln zł. ClickAd Interactive zaproponowało kwotę 12,43 mln zł, Media Group - 12,42 mln zł, Infinity Media -13,08 mln zł a Value Media - 11,81 mln zł.
O wyborze oferty decydowały: w 95 proc. cena, a w 5 proc. - tzw. potencjał kadrowy. W finale przetargu ofertę Value Media odrzucono, nie podając powodów tej decyzji.
MullenLowe MediaHub zajmie się planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowych Poczty Polskiej. Będzie odpowiadać za opracowanie strategii mediowej kampanii i ich media planów oraz zakup mediów (w telewizji, prasie, radiu, kinach, na outdoorze, w internecie).
Zajmie się również działaniami związanymi z tzw. lokowaniem produktów Poczty Polskiej w mediach, działaniami niestandardowymi obejmującymi m.in. eventy, konkursy, programy lojalnościowe, akcje promocyjne, działania ambient-mediowe.
W ramach umowy i wynagrodzenia będzie też na życzenie Poczty Polskiej opracowywać i dostarczać badania rynku mediowego dotyczące w szczególności analizy grup docelowych, działań konkurencji itp.
Umowa została zawarta na rok.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe MediaHub zdobył wart blisko 12 mln zł budżet mediowy Poczty Polskiej