MullenLowe Profero globalną agencją Bahlsena
Firma Bahlsen, producent ciastek, m.in. marki Hit wybrał agencję MullenLowe Profero do globalnej współpracy w zakresie obsługi reklamowej w internecie i w social mediach.
MullenLowe Profero otrzymała zadanie przeprojektowania pierwszej globalnej witryny marki i wdrożenia nowej strategii brandu w social mediach w regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka, APAC (Azja i Pacyfik) i Ameryce Północnej.
MullenLowe Profero będzie współpracować z agencją MullenLowe, istniejącą wiodącą agencją kreatywną Bahlsen.
Bahlsen informuje, że chciał pracować z podobnie myślącą, dynamiczną grupą ludzi, którzy mogliby wykazać się ludzkim zrozumieniem, kreatywnością i wykorzystaniem technologii, aby osiągnąć pożądane rezultaty biznesowe.
W tym przetargu MullenLowe Profero konkurowała z dwiema innymi agencjami, Wunderman Thompson i Adoratorio.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Profero globalną agencją Bahlsena