„Multi trafienia, multi wygrane!” - trening na strzelnicy w reklamie Multi Multi (wideo)
Pod hasłem „Multi trafienia, multi wygrane!” zaczęła się kampania reklamowa gry liczbowej Multi Multi oferowanej przez Totalizator Sportowy. Spot z akcji pokazuje trening strzelecki.
W spocie kobieta przyjeżdża motorem na strzelnicę i strzela z broni do pełniącego funkcję tarczy kuponu Multi Multi. Reklama podkreśla, że w tej grze uczestnik sam decyduje, o jaką pulę gra, każdego dnia dwa razy jest do wygrania nawet 25 mln zł, a w ramach opcji Plus ma się dodatkową szansę na wygraną.
Celem kampanii jest podkreślenie, że Multi Multi to prosta gra dająca szansę na zdobycie dużej wygranej pieniężnej. To nowy format kreatywny reklam marki, jesienią ub.r. była ona promowana spotami pokazującymi sondę uliczną.
Nowa akcja reklamowa jest realizowana m.in. w telewizji i internecie.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: „Multi trafienia, multi wygrane!” - trening na strzelnicy w reklamie Multi Multi (wideo)