„Multikino&Gala” na stałe miesięcznikiem. 80 tys. egz. sprzedaży
Magazyn „Mulitkino&Gala”, którego pierwszy numer do sprzedaży w kasach sieci Multikino trafił w drugiej połowie grudnia ub.r., ukazywać się będzie co miesiąc. Pierwsze wydanie sprzedało się w liczbie 80 tys. egz.
- Jesteśmy zadowolenia z przyjęcia wśród czytelników magazynu „Multikino&Gala”. Kolejny numer będzie w sprzedaży w kasach kin sieci Multikino od piątku 8 lutego - informuje nas Natalia Kaleta, specjalista ds. PR w Multikinie.
Pismo poświęcone jest filmom i gwiazdom kina, pierwsze wydanie ukazało się w nakładzie 100 tys. egz. i w cenie 1,50 zł. Od drugiego numeru „Multikino&Gala” kosztować będzie 1,99 zł. - Nakład miesięcznika będzie ruchomy - dopasowany do szacunków widowni w danym miesiącu, wynosić będzie od 90 do 100 tys. egz. - dodaje Kaleta.
Magazyn przygotowywany jest przez sieć Multikino i wydawnictwo G+J Polska, wydawcę dwutygodnika „Gala”. Sprzedaż reklam do tytułu prowadzi Multikino Media i dział sprzedaży G+J Corporate Media.
Multikino jest operatorem 27 kin w 21 miastach Polski z łączną liczbą 226 ekranów i 49 119 miejsc.
Dołącz do dyskusji: „Multikino&Gala” na stałe miesięcznikiem. 80 tys. egz. sprzedaży