Multimedia ma 113 tys. klientów telewizji cyfrowej, wzrost o 21 proc.
113 tys. abonentów telewizji cyfrowej i IPTV miała na koniec II kwartału br. sieć kablowa Multimedia Polska. Oznacza to, że w ciągu roku liczba klientów tej usługi wzrosła o 21,4 proc., czyli najbardziej wśród wszystkich usług operatora.
Łącznie liczba abonentów telewizji analogowej i cyfrowej Multimediów wyniosła na koniec czerwca br. ok. 666 tys. - było to o 2,8 proc. więcej niż rok wcześniej. Łatwo można zatem policzyć, że z usługi DTV bądź IPTV korzystało 17 proc. wszystkich klientów usługi telewizyjnej w tej sieci.
Wzrost liczby abonentów dostępu do internetu w Multimedia Polska wyniósł 11,3 proc. Na koniec II kwartału z usługi internetowej operatora korzystało ok. 337 tys. klientów.
Z kolei liczba abonentów usług telefonicznych (łącznie z pośrednimi usługami głosowymi i aparatami wrzutowymi) wyniosła ok. 232 tys., co oznacza wzrost w skali roku wynoszący 12 proc.
Ogółem na dzień 30 czerwca br. z usług sieci Multimedia Polska korzystało 673,8 tys. klientów, czyli o 0,8 proc. więcej niż rok wcześniej.
Spółka w raporcie podała także, iż na koniec II kw. posiadała prawie 311 tys. abonentów, którzy korzystali z więcej niż jednej usługi, w tym ok. 93 tys. abonentów pakietu Triple Play.
Dołącz do dyskusji: Multimedia ma 113 tys. klientów telewizji cyfrowej, wzrost o 21 proc.