Multimedia Polska chce mieć na 100 mln zł zysku netto w 2011
Spółka Multimedia Polska liczy na wzrost skonsolidowanego zysku netto do 100 mln zł w tym roku z 81,5 mln zł w ub.r. oraz na 10-proc. wzrost przychodów (wobec ubiegłorocznych 567 mln zł), wynika z wypowiedzi prezesa spółki Andrzeja Rogowskiego.
"W pierwszym kwartale nasze wysiłki były skoncentrowane na wdrożenie nowej strategii cenowej, budowaniu atrakcyjnej oferty programowej, a także refinansowaniu zadłużenia. Koszty tych działań znalazły odzwierciedlenie w wynikach tego kwartału, ale zakładamy, że spowodują wzrost ich dynamiki w kolejnych kwartałach roku" - powiedział Rogowski podczas konferencji prasowej.
Przypomniał także, że I kw. jest zwykle najgorszy dla branży, więc uzyskanie ok. 7,6-proc. dynamiki wzrostu w przychodach i 6,7-proc. dynamiki zysku EBITDA, przy 4,9-proc. spadku zysku netto można uznać za dobry.
"W całym roku spodziewamy się dwucyfrowego wzrostu zysku EBITDA, a zysk netto powinien go wyprzedzić. Natomiast wzrost przychodów powinien oscylować wokół 10%. Jeżeli to się spełni, osiągnięcie ok. 100 mln zł zysku netto nie jest niemożliwe [wobec 80 mln zł w ub.r.]" - powiedział Rogowski.
Multimedia Polska miały 81,52 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2010 roku wobec 64,13 mln zł zysku rok wcześniej. Skonsolidowane przychody wyniosły 567,22 mln zł wobec 526,32 mln zł rok wcześniej.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska chce mieć na 100 mln zł zysku netto w 2011