Multimedia Polska: naciśnij przycisk na pilocie, a otrzymasz czekoladę Milka
Firma Kraft startuje z kampanią interaktywną, w której wykorzysta możliwości usługi Vision+ działającej w sieci Multimedia Polska do promocji czekolady Milka Caramel.
Każdy abonent telewizji cyfrowej Multimediów, który w lutym br. podczas trwania reklamy telewizyjnej Milka Caramel wciśnie czerwony przycisk na pilocie dekodera, otrzyma czekoladkę Milka Caramel.
- Reklama polega na wyświetleniu w czasie trwania spotu telewizyjnego Milka Caramel specjalnie przygotowanych nakładek graficznych. One mają skłonić widza do kliknięcia w przycisk pilota i w ten sposób wejścia w interakcję, której zwieńczeniem będzie przesłanie abonentom nowej czekolady Milka Caramel - mówi Izabela Kwaśnik, menedżer produktu firmy Vision+.
Kraft to kolejna firma, która postanowiła wykorzystać interaktywną reklamę w usłudze Vision+ do promocji swoich produktów. Usługa ta pozwala na robienie zakupów, poszerzanie wiedzy o produktach, branie udziału w konkursach, sondach, pozwala też na głosowanie w plebiscytach czy nawet na ubezpieczenie mieszkania.
Dołącz do dyskusji: Multimedia Polska: naciśnij przycisk na pilocie, a otrzymasz czekoladę Milka